Mustika : Bijaknya awek ku

Ni yg aku sayang kt awek ku sorang ni.
Dia tahu aku suka kuar malam, tgk wayang n jalan2. Jadi dia bayaq harga tgk wayang ngan jalan2 tu dengan hanya RM12.95 sebulan. Bukan apa, sian kot dia tgk aku dok sorg2 kat umah baru (dah 2 tahun) kami beli kt SPetani mcm dh tak ada arah. Hobi ada pun, tp hangat2 tahi ayam aje.
Jadi dia langgan pakej nih. Dlam hati kecilnya "Nah, abng jgn pi melilau mlm2 lagi..cukup dah tu 3 channel skali gus aku bagi tgk...semua update punya citer."
Fuh, bijak2. Lepas ni aku tk kuar umah dah. Balik keja, mkn siap2. Smpi umah jam 6.30ptg, tgk MUSTIKA, smpi pagi esok jam 6.30pagi pi keja. Setiap hari. Sehinggalah weekend. Sbb weekend bersama CINTA tgk MUSTIKA plak.
p/s : Jgn lupa noh, bil astro dah naik tuh. Sikit lagi bil letrik plak...hehehe

4 Usul:

aidanharas.. berkata...

ni cam iklan astro jerk.. bape dorang baya untuk citer kat post ni? kakakakakak

aidanharas.. berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
K.A.M.I..... berkata...

sikit aje, tk bnyk...

Tanpa Nama berkata...

klu bil elektrik naik... kita kurangkan bil air...tertunggak takpe... jgn sampai melimpah sudah.. jenuh nak cover

 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes