Tahun pra sekolah...Mardiah

Tahun ni mardiah dh masuk pra sekolah, atau tadikalah...minggu pertama mmg teruja...tp yg aku syok sikit..ibu dialah..boleh ibu dia nangis semasa hari pertama hantar ke tempat tu...mardiah cool aje...aku sedikit sebak...besar sudah anak aku rupanya...Tp aku serupa tu jugak...Bila lh nk ubah perangai..kebapaan sikit...ni mcm budak2.


Besday Mardiah 5th

B'day Mardiah, tiada yg menarik sekadar sambutan biasa...tapi..haha..Mcm anak raja plak..sampai nk kena buat dua kali....bukan apa, ibunya ingat ayah kena pi outstation..minggu sudah...tp tk jadi..so, itu yg buat smpi 2 kali..hari sabtu lepas sekali...sekali lagi khamis (7.1.2010 - tarikh yg sbnrnyanya Mardiah berumur 5 tahun...dengan surprise party...yg ada kami (berempat) sahaja.
Hehe...banner ada syarikat yg sponsor...sambutan hari sabtu lepas (2.1.2010)

Mardiah..siap make up lg...ini keja ibulah..


Karekter upin & ipin kali ini menjadi pilihan...depa kata mcm toyol lh plak...


Yang ni plak...khamis (7.1.2010)...Mardiah kata nk surprise party..haha ni dia...siap ada lilin keliling rumah lagi..

Ha..tu dia....

Apa2 pun selamat hari lahir yang ke-5. Sayang Mardiah..sayang ibu n ayah serta wafi juga...Tahun ni dah masuk tadika...rajin-rajin belajar...boleh belajar kt oversea..kt negara yg ada salji...itu yang mardiah nak kn...


All about family...

video

daripada Noor...

2010

 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes