Untuk orang "Mau layu" saja...

Org "mau layu", skali suruh skali buat, skali hentak skali bergerak, skali nasihat skali tulah dia rasa tanggungjawab. Adakah anda org 'mau layu' itu?



P/s : Jawapan hanya dipublish bagi komentor yang brbangsa melayu sahaja. Aku bangsa Brunei, so aku tk perlu komen.

2 Usul:

jagoan berkata...

Dalam database JPN Malaysia, Saya bukan bangsa Melayu. Begitu juga dalam surat beranak anak saya.

"Sesungguhnya Allah menjadikan di kalangan kamu berbangsa-bangsa dan berpuak-puak untuk saling kenal mengenali antara satu sama lain.
Orang yang terbaik di sisinya adalah yang paling bertaqwa kepadaNya"

So, aku tak perlu komen.
.

Blog K.A.M.I..... berkata...

Ko tak perlu komen sbb aku tahu ko rajin n tak pernah ada semangat 'LAYU' dalam diri..TAHNIAH..

 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes