batu....si baju biru....aku......

asyik sungguh si baju biru tu menstabilkan dirian ketul-ketul batu yang berbeza bentuk tu. aku pun asyik melihatnya. agaknya apa di dalam fikiran si baju biru tu sewaktu asyik membina menara-menara batu. aku pulak terlupa apa yg ada dalam fikiranku waktu aku asyik melihat aksi si baju biru. cuma yg aku pasti setelah menara-menara batu itu didirikan, aku ingin sangat jatuhkannya dari jarak jauh... tak pasti samada rasa itu disebabkan iri hati atau aku nak tunjukkan kemahiran aku membuat lontaran. si baju biru merelakan hasrat aku. adakah dia memperlekehkan kemahiran aku dengan senyuman manisnya atau dia mmg suka-suka membina menara batu yg dibinanya penuh kesungguhan?
adakah hidup ini penuh hasad dengki........
adakah hidup ini suka menunjuk-nunjuk....
adakah hidup ini hanya suka-suka.......
adakah hidup ini untuk memperlekehkan orang lain....
adakah kesungguhan dalam hidupku....
adakah aku mahir.....
adakah batu itu keras?

0 Usul:

 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes