Kekalahan yang diduga

Khamis lepas aku berkesempatan mengunjung Kota Bahru semula. Bukan sbb lawatan sambil belajar seperti 3 minggu sudah..tapi kali ini aku menyertai Kejohanan Tertutup Pertandingan Badminton Anjuran JPBD Negeri Kelantan. Saje nak test power. Tapi malang, untuk Regu Terbuka Lelaki...kalah...awai2 lagi..sbb penyertaan aku ditolak kerana aku telah bermain dgn partner lain sblm itu. Urusetia mengatakan syarat perlawanan dalam buku cenderahatinya ; seorang peserta boleh bermain lebih dari satu acara. Sah..aku salah faham disitu. Begitu juga rakan2 yang lain. 'Lebih dari satu acara' bermaksud aku boleh join Bergu Terbuka, atau/dan; Perseorangan Terbuka atau/dan bergu veteren (blm layak lagi)...tapi penyertaan ku..dua regu(partner lain2) dalam satu acara(kategori Bergu Lelaki Terbuka)..wakakaka...yang sadisnya...game pertama yg aku main adalah menggantikan tempat org lain...so utk regu kedua...yg sepatutnya bersama partner yg betui..yg ni aku di 'disqualified' kan. Apa lagi...marah, sadis, pilu.. duka..panas, cuka..masam...tiada siapa yg perlu dipersalahkan...walaupun bengkek...terima ajelah..keputusan...kalah. Sori Bad (Badrul Rahim, OSC MD Ketereh, partner betui). Walaupun berkesempatan main perseorangan...namun keputusannya..masih kalah..kalah.... Awek ku pun kata dalam sms balas nya..."Boringnyer...asyik kalah aje...diikuti pertanyaan sinis ainul mardiah.."Pasai apa ayah kalah?"...aku hanya mampu jawab.."Ayah tak berapa pandai lagi"...wakakaka...try lagi next time...utk Bad (partner regu betui)..kena berlatih lagi..bagi power. Utk kawan2 yg lain...persediaan kena ada... jgn main-main beb...tgk team yang lain..siap ada baju sendiri lagi. Yg kita ni...warna-warni...tak main lagi..kita dahpun kalah bab tu...

0 Usul:

 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes