Malam Yang Hangat (Part II)

Hari ini, malam ini, saat ini...merupakan saat gumbira aku...setiap minggu hari ini berulang. Seolah-olah hari ini hari yang cukup special dan paling aku nantikan bagi setiap minggu dan 4 kali sebulan...KHAMIS.

Hari ni.. aku akan ketemu isteri...anak-anak. Menatap wajah-wajah mereka yang seminggu meninggalkan aku keseorangan di rumah 'baru' (dah setahun lebih, mardiah still kata umah baru)... dan hari ini juga aku pastikan akan melihat perkembangan wafi. Nampak sihat, berbanding 3 minggu sudah. Demam, batuk, selesema...semua ada. Mardiah pula..sudah pandai menyusun baris kata...kadang paham dan banyak juga sukar dimengerti... berkerut dahi bila mendengar ceritanya yang kadang-kadang dia sahaja yang paham...Lalu dalam hati aku terlintas..."I'm sorii" versi Amir peserta Raja Lawak Musim 3. Tak kisahlah, yg penting aku buat-buat paham.

Untuk si isteri pula...aku menanti habuan...cukup sekadar pelukan atau belaian...serta sedikit ciuman...cukup...cukup. Kalau nak lebih..pasti malam itu menjadi MALAM YANG HANGAT.

0 Usul:

 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes