Malam Yang Hangat (Part III)

Balik dari Old Town White Cofee Sg. Petani...dekat setengah jam perjalanan balik. Isteriku terasa nak muntah juga perut mcm dipulas-pulas...katanya. Lalu aku memasang gear turbo dan memandu berlagak ala-ala Kimi Raikkonen atau yang dekat sikit Karamjit Singh...huhuhu aku peduli apa...

Sampai dirumah..dia terus meluru ke pintu bilik air dibilik tengah....Lega.

Kini jam dinding dah 12.20 am. Isteriku telah ayu dibuai mimpi (tak tahulah mimpi apa)..esok aku tanya. Waktu aku menulis entri ini, bahang malam masih hangat dirasa...mcm hari2 sebelum ini. Ntahlah..mungkin perubahan cuaca.

Sebentar tadi aku sempat mengambil posing2 mardiah. Mcm2 gaya ditunjuk. Antaranya...










Itulah antaranya. Banyak lagi akan di upload di http://alieja.fotopages.com/ sedikit masa lagi.

0 Usul:

 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes