.....hati seorang adik...

Bila teringat waktu kecik2 dulu..kita selalu impikan sesuatu yang indah...hari yang indah..waktu yang bahagia...teringat waktu dlu buat aku terkenang saat2 aku dan abg2...aku merasakan aku adalah insan yang paling bertuah miliki abg yang selalu bergurau dan bermain2 dgn aku...tp itu waktu aku masih bergelar seoarang budak...tapi.....knp??...aku jd adik yang pendiam bila abg2 pergi nun jauh belajar disana...hati ku selalu menangis kerana rindukan gurauan abg2ku....tp bkan jg maksudku tuk berpaling tatkala mereka ada didepanku....sewaktu mrk takda aku tercari2 kerana aku tdak mampu berdepan dgn mama dan bp bila mrk marah atau melenting...aku mrh tapi apa harus aku buat...terkadang tu aku melawan kata mama sebab aku tak pandai nak berkata apa2....maafkan aku mama....tp...aku nak abg aku semula...aku sebenarnya ingin meluah apa sahaja yang terbuku dihati...tapi....mama kata jgn ganggu hidup dorang...dorang ada masalah yang lebih besar lg....jd hati aku pun tertahan...aku kdg merasakan aku makin jauh dgn mereka....kdg aku jeles lihat kwn2 yang masih rapat dgn abg...menjaga...dan mlindungi....jauh disudut hati aku ingin saja aku lari dari perasaan rindu dgn abg2ku...dan aku takut nak mgadu dgn abg sendiri...aku cuba tuk memahami keadaan mrk seperti yang mama katakn.....

0 Usul:

 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes