Kadang-Kadang

Aduh..napelah lama sangat. Macam 2 tahun rasanya.Ibu pun nampak gelisah...tak keruan. Ibu kata semalam tak dapat tidur nyenyak. Teringat kat DIA. Ayah tetap brdengkur...ntahlah. Kadang-kadang ayah pun rindu jugak. Cuma boleh kontrol... kontrol macho. Kadang-kadang benda macam ni, Ayah nak elak, tapi apakan daya. Ayah ingat, ayah saja yang akan tinggalkan DIA, rupanya Ibu juga, kini. Alahai... kadang-kadang akur untuk "berkhidmat untuk negara", susah untuk tidak akur kepada "saya yang menurut perintah", kini Ibu pun sudah condong untuk akur kepada slogan kerajaan itu. Ayah bukan nak apapun, kadang-kadang cemburu bila DIA dengan (dijaga) orang lain, Ayah tak boleh terima bila DIA kata "tak nak balik rumah baru" tambah lagi bila DIA kata "nak balik rumah atuk, Ayah!"... Urghhhh...kadang-kadang tak tahu nak kata apa. Kadang-kadang terfikir jugak, DIA dah tak sayang Ayah ker? ...Kadang-Kadang !!!

video

0 Usul:

 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes