501


Sepintas aku melihat buku biru yang menunjukan kod-kod urusniaga serta baki yang ada. Terdetik dihati "tinggal ni aje ker?"... lalu aku simpan semula dengan perasaan gusar. Apa taknya disebabkan 501, bayaran 663 angkasa tetap dipotong walaupun aku tahu semuanya dah habis diguna. Bilalah 501 nak siap?. dah plan nak tanam pokok hujung tahun lepas, 7101 buat hal plak. Apa punya merajuk ntah dia tu, selang tak sampai beberapa bulan, dah buat hal. Beribu jugak aku belanja. Air keringlah, bateri konglah, langgar belakanglah. Semuanya berlaku dalam waktu terdekat. Inallilah.


501 tu bila lah nak siap agaknya. Ibu !!! jangan lupa perabih jahit langsir tu, Nanti ayah beli besi langsir plak. Sure ayah guna V atau MC. Yang lain dah ada dah, tinggal nak tunggu Ibu abih jahit aje. Ishhh...501, bilalah ko nak siap?. Buku biru tu, dah nak ...."...... " tak tau nak cakap apa dah. Faham2 ajelah ibu. Runsing plak dibuatnya. Sekarang 501 buat hal plak, rasanya dia pun turut merajuk juga, tak ada progres katanya...baru padan muka aku.

3 Usul:

Tanpa Nama berkata...

501 tu umah baru ker?

Tanpa Nama berkata...

501 tu umah baru ker?

as berkata...

askum

 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes