Kari Kepala Ikan...

Sehingga menjilat jari...mcm tulah aku nak gmbarkan betapa sedapnya makan tengah hari ni. Bukan juga aku nak samakan sedapnya KFC itu sama dengan kari kepala ikan ni. Tapi, 'menjilat jari'yang aku maksudkan ini lebih sedap sehingga aku hanya mampu meniru slogan itu...(sedap giler ahh..wa cakap lu).

Itulah dia, masak dengan penuh kasih sayang. Kari Pak Andak (sorg yg popular di PPZU), sori tak tertanding. Inilah aku rasa kari yang terbaik di dunia yang penah aku rasa...(mcm aku ni dah keliling satu dunia..huhuhu).

(nnt sya akan 'attach'kan gambar)

Di entri ini aku nak ambik kesempatan nak ucap Selamat Menyambut Ramadhan al-mubharak kepada semua keluarga di Alor Setar, Keluarga di Sabah, adik di Kuching dan di Teronoh, Perak serta di Labuan, kengkawan yang berada di Malaysia dan luar negara serta semua muslimin dan muslimat.
 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes