Mcm mana nak happy?

"kat sana...mcm mana nak happy, dah kurang 'rempah' n 'rencah'nya...n hilang 'garam' serta 'gula'nya...yg ada hnya 'asam kelubi' ngan 'asam jawa'..atau limau kasturi yg pokoknya berduri..AWAS...ANDA PERLU BERJAGA-JAGA

3 Usul:

Awanama berkata...

salam,biar kurang rmpah klu tlebih nnt prut skit, kurang garamdan gula lg bgus elak darah tggi dan kcing manis. Asam kelubi! x tau lah plak kasiatnya klu asam jawa tu sgt baik buat menyejukkan badan, limau kasturi, sdap juga minum teh o limau sekali skla
jgn mare guey gurau aje....

Hafiz Ahmad berkata...

kalau kita nak happy kita kena jd hipokrit walaupun kita tahu tu bukan cara kita....tu pengalaman yang aku rasa sendiri dan terjadi..

Hafiz Ahmad berkata...

kalau kita nak happy kita perlu jadi hipokrit dan berpura2..aku rasa apa yg kau rasa skrang..mcm cita filem pula

 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes