Putrajaya International Convention Centre (PICC)

Aku telah menghadiran jemputan JPA untuk Majlis Penyampaian Surat Tawaran HLP Sesi 2010 pada 25 Jun 2009. Teruja sedikit sebab dah 2 kali aku mohon. Kali pertama pada 2007, gagal diperingkat panel PSM JPBD (urusetia). Kini aku cuba pada tahun ni. Akhirnya berjaya ditawarkan. Syukur.


Aku terima tawaran dan jemputan inilah membawa aku ke PICC. Terima kasih kepada Dato'KP JPBD, Panel PSM JPBD dan JPA kerana memberi peluang ini. Memang teruja beb. Seluruh kakitangan awam di Malaysia yang berjaya berhimpun di sini. Seramai 300 lebih, yang ambik PhD dan master sama ada pengajian dalam dan luar negara daripada 1000 lebih yang memohon. Tapi yg tak bestnya, penyampaian tawaran ala pra-konvokesyen tu hanya untuk penerima tawaran program PhD. Master dan yang lain2 tengok dari jauh aje. Tapi..aa...ada aku kisah. Apa yang penting (bukan kerjasama), tapi, aku kena cari tempat kt universiti yang menawarkan pengajian yang aku pilih. Bidang perancangan menjurus kepada pengangkutan, secara sepenuh masa melalui penyelidikan. Dan tempat belajar yang bermain dibenak yang dah hampir berkarat tahap 4 ni adalah UTM, Skudai, Johor. Harap2 ada tempat lagi. Dan yang paling penting, harap2 boleh study lagi walaupun tahap berkarat dah tahap kritikal (Tahap 4 tuh)...InsyaAllah.

p/s : Terima kasih kepada semua yang menyokong. Untuk awek; kena plan our 2010 program terutama sekolah Mardiah lebih awal. Ada satu kejutan lagi untuk U my dear....jeng..jeng..jeng Tungguuuu...post pada entri akan datang.

0 Usul:

 
Copyright 2009 Blog K.A.M.I All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress Theme by EZwpthemes